Марсіани, місяцяни, юпітерці: Вчені вирахували, скільки людей до кінця століття житиме за межами Землі

Через 80-90 років багато людей просто вирішать полетіти з Землі, залишившись назавжди в космічних містах.

Фото: Вести.Близько мільйона людей переїдуть в колонії за межами Землі вже до кінця століття, заявили експерти Британської технологічної компанії RS Components, передають Патріоти України.

Фахівці підрахували, що галузь космосу і космічного туризму розвивається настільки активно, що можна очікувати, що вже нинішнє покоління зможе застати польоти на Місяць і Марс.
Опублікував: Олександр Смаглюк
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Тилові журналісти легковажать: Боєць ЗСУ розповів про переваги російського "танка-мангала" під час ворожих штурмів